Menu
Kontakt
Zadzwoń: 601 952500, 81 4440603
Napisz: biuro@meritum.lublin.pl
Producenci
Promocje
135,92 zł
Cena regularna:
159,90 zł
110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
36,59 zł
Cena regularna:
43,05 zł
29,75 zł
Cena regularna:
35,00 zł
177,74 zł
Cena regularna:
209,10 zł
144,50 zł
Cena regularna:
170,00 zł
156,83 zł
Cena regularna:
184,50 zł
127,50 zł
Cena regularna:
150,00 zł
162,05 zł
Cena regularna:
190,65 zł
131,75 zł
Cena regularna:
155,00 zł
141,14 zł
Cena regularna:
166,05 zł
114,75 zł
Cena regularna:
135,00 zł
125,46 zł
Cena regularna:
147,60 zł
102,00 zł
Cena regularna:
120,00 zł
109,78 zł
Cena regularna:
129,15 zł
89,25 zł
Cena regularna:
105,00 zł
135,92 zł
Cena regularna:
159,90 zł
110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
120,23 zł
Cena regularna:
141,45 zł
97,75 zł
Cena regularna:
115,00 zł
94,10 zł
Cena regularna:
110,70 zł
76,50 zł
Cena regularna:
90,00 zł
3 190,00 zł
Cena regularna:
3 360,00 zł
2 593,50 zł
Cena regularna:
2 731,71 zł
Zwroty i reklamacje
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
- mailowo na adres: biuro@meritum.lublin.pl lub
- w formie pisemnej na adres: F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biuro@meritum.lublin.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umową.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
- Napisz do nas:
- mailowo na adres: biuro@meritum.lublin.pl lub
- w formie pisemnej na adres:F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
- W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
- Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
- Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
