Zadzwoń: 601 952500, 81 4440603
Napisz: biuro@meritum.lublin.pl
3 567,00 zł
Cena regularna:
4 674,00 zł
2 900,00 zł
Cena regularna:
3 800,00 zł
4 661,70 zł
Cena regularna:
5 412,00 zł
3 790,00 zł
Cena regularna:
4 400,00 zł
3 542,40 zł
Cena regularna:
4 292,70 zł
2 880,00 zł
Cena regularna:
3 490,00 zł
2 337,00 zł
Cena regularna:
2 829,00 zł
1 900,00 zł
Cena regularna:
2 300,00 zł
1 968,00 zł
Cena regularna:
2 447,70 zł
1 600,00 zł
Cena regularna:
1 990,00 zł
3 062,70 zł
Cena regularna:
3 542,40 zł
2 490,00 zł
Cena regularna:
2 880,00 zł
848,70 zł
Cena regularna:
1 205,40 zł
690,00 zł
Cena regularna:
980,00 zł
613,77 zł
Cena regularna:
982,77 zł
499,00 zł
Cena regularna:
799,00 zł
1 586,70 zł
Cena regularna:
2 558,40 zł
1 290,00 zł
Cena regularna:
2 080,00 zł
356,70 zł
Cena regularna:
725,70 zł
290,00 zł
Cena regularna:
590,00 zł
356,70 zł
Cena regularna:
676,50 zł
290,00 zł
Cena regularna:
550,00 zł
553,50 zł
Cena regularna:
676,50 zł
450,00 zł
Cena regularna:
550,00 zł
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
- mailowo na adres: biuro@meritum.lublin.pl lub
- w formie pisemnej na adres: F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biuro@meritum.lublin.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umową.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
- Napisz do nas:
- mailowo na adres: biuro@meritum.lublin.pl lub
- w formie pisemnej na adres:F.H.U. MERITUM, 20-346 Lublin ul. Długa 5 pok.77
- W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
- Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
- Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.